sâmbătă, 10 iulie 2010

Clubbing in Praga

Mi-am propus sa am o zi relaxanta ca sa fiu pregatita de mers in 5 discoteci noaptea. Primisem o recomandare de la un prieten si tineam mortis sa ajung. Dar nici recomandarile lui si nici preview-ul de pe site-ul discotecii nu m-au pregatit pentru cum a fost in club si pentru viata de noapte din Praga (sau cat am apucat eu sa vad). Ziua mi-am petrecut-o cu o vizita relaxanta in cartierul evreiesc si cu o plimare si mai relaxanta (am dormit) cu barca pe Vltava.


Cartierul evreiesc este extraordinar. Adica cele 5 sinagogi pe care le-am vizitat. Cimitirul evreiesc nu m-a impresionat, desi eu sunt fan cimitire. Chiar nu inteleg de ce il promoveaza atat de mult cand ar putea scoate in evidenta sinagogile si povestile pe care le spun fiecare in parte, despre evolutia evreilor, despre religie, sarbatori si moarte sau despre holocaust. Nu pot sa aleg care sinagoga mi-a placut mai mult, dar atmosfera era impresionanta: sa vezi peretii unei sinagogi scrisi cu 80 000 de nume ale persoanelor care au fost ucise....


Poza cu cimitirul, ca in sinagogi era interzis fotografiatul


Cu sentimentele amestecate am mers pe rau, am vaslit, am dormit si am mancat pe malul apei.


La ora 21.50 fix eram la usa discotecii impreuna cu o liota de adolescenti care voiau si ei sa intre pana in 10, ca era reducere. In discoteca (se lauda a fi cea mai mare din Europa) era muzica pe 5 etaje (nu inteleg cum nu interferau intre ele, ca de bubuit iti bubuiau plamanii): Radio hits, oldis but goldies, dance music, black music si chill out. Am baut apa pe fiecare etaj si mi-am rupt pingele dimpreuna cu oamenii de toate varstele si de toate nationalitatile. Genial! Nu as mai fi plecat de acolo. Eram in stare sa imi mai plantez 2 picioare in fund ca sa mai pot dansa, asa era de fain. Dar cum nu am avut picioare de schimb la mine am cedat de extenuare si am plecat. Dar afara supriza! Era o coada imensa de oameni care asteptau sa intre. Noapte abia incepea!



Am apucat sa fac o poza la castel inainte sa se dea stingerea in Praga (e criza, administratia face economie la curent si la ora 2 cladirile nu mai sunt luminate). Dar era o forfota pe strazi aproape la fel ca ziua. Oamenii se plimbau, mancau , beau pe strazi....



Imi place Praga, stie sa petreaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu