duminică, 3 mai 2009

Vama Veche - Alcoolul este viaţă şi viaţa e alcool


Un prieten de-al meu a sintetizat foarte bine ce înseamnă 1 Mai în Vama Veche (VV): mâncare proastă, somn puţin şi ALCOOL. În mulţimea de puşti haotici am auzit o altă replică din aceeaşi gamă: "Frate, mă doare ficatul. Nu de la alcool. Că de 3 zile mănânc numai pateu."
Şi eu am început minivacanţa de 1 Mai cu 2 beri la bord admirând răsăritul. Fără să vreau i-am admirat şi pe cei care sfidau vremea şi se bălăceau în mare, şi pe cei care sfidau vremuri (nu voiau să dea 1 leu) şi îşi faceau faceau nevoile în mare. În limbajul de VV - căutau scoici.
Asta am aflat-o stând la un cântec de chitară în jurul focului, pe plajă. Din când în când, câte un individ părăsea grupul şi la întrebarea "Unde e cutare?", răspunsul era "S-a dus să caute scoici :)"
În afară de rockeri, punkeri, bikeri, în VV au început să apară şi ...bicicliştii. S-a început un proiect de realizare a unei piste de biciclete şi a unei alei de promenadă între 2Mai, VV chiar până în Bulgaria. Trebuia terminat în decembrie 2008, nu ştim când se va termina pentru că între timp maşinile, ATV-urile şi motoarele strică ceea ce s-a contruit până acum. Dar cu toate astea bicicliştii rulează, ignorând dalele care deja au fost scoase.
Cea mai mare distracţie pentru mine nu a fost focul pe plajă sau dormitul la cort ci plimbările pe care le-am făcut prin Vamă. De fiecare dată vedeam altceva, alţi ciudaţi, alte lucruri interesante. Look:

3 comentarii:

  1. Si inseamna si multa, muta libertate, si muzica buna, si oameni dragi, chestii care nu mai exista pe nicaieri altundeva, ca au avut grija pantalonarii si manelistii sa ocupe tot restul... Cat o mai dura si asta, e de vazut, ca asediul neamului prost e in plina desfasurare si in vama, inclusiv prin asfaltari stupide (indiferent ca pretextul este unul biciclistic, tot asfaltare se cheama ca e)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu exista loc unde sa nu fi baut o bere sau un vin :)) mai trebuie sa treci prin Rusia ...

    RăspundețiȘtergere
  3. vama, 2 mai, costinesti, portita.... chestii. cul e ca ori colo, ori colo, rasarit, alcool, foc pe plaja. e cul la mare

    RăspundețiȘtergere