joi, 24 decembrie 2009

Octavian - Retrospectivă de Crăciun

Cu ocazia vizitelor de sărbători l-am văzut pe cel mai nou membru al familiei noastre. Pot număra pe degetele de la mâini de câte ori l-am văzut până la venerabila lui vârstă de 1 an şi 7 luni. Dar mă pot lauda că l-am prins în câteva din ipostazele lui de mare angajament:
1. somnic în primele lui ore de când a făcut ochi
2. pregătit să fie scăldat în ceaunul cu apă sfinţită 3. uitându-se curios la lume de la mămica lui din braţe
4. abia a învăţat să meargă şi s-a şi urcat la volan - prima lui trotinetă

5. prima lui baie în piscină am ratat-o


6. taiu - în traducere = cuţit (a învăţat şi să vorbească între timp)


Aceasta este mica istorie a lui Octa, mică dar voinică. Cu dedicaţie pentru cei care vor să facă copii.


p.s. Crăciun Fericit! (cât mai puteţi, căci un Octa nu e aşa cuminte ca în poze)

Un comentariu: