sâmbătă, 28 martie 2009

Budapesta - călătorie iniţiatică

Încă simt emoţiile primei călătorii cu avionul, emoţiile primei ieşiri în afara ţării. Îmi amintesc şi zâmbesc....prima dată când am simţit adrenalina pe un motor, prima dată când am cântat la baterie (veyi KMA on drums), prima dată când am făcut nr 1. pe strada şi m-a văzut toată lumea :). Au fost 2 săptămâni pline de muncă (am fost într-un schimb de experienţă, trimisă de CETTI), pline de oameni, pline de nou. Prima dată când am făcut fotografii (fără să ştiu că va deveni o pasiune). Prima dată când am fumat narghilea. Şi sunt sigură că mai sunt lucruri pe care nu mi le amintesc acum.

Despre Budapesta nu o să spun că este un oraş frumos, este extraordinar. Cel mai mult m-a impresioant metroul, este foarte adânc. :) Cel mai mult mi-a displăcut limba maghiara. În 2 săptămâni nu am învăţat nimic, deşi amicii mei de acolo au fost bine intenţionaţi :))(vezi înjurături în maghiară)

Un comentariu: