sâmbătă, 16 aprilie 2011

Casa mea

Prima data cand am fost in Olanda m-am indragostit de casele lor, de biciclete, de strazi de mancare, de...tot. :) Nu ma mai saturam privind, fotografiind, traind, experimentand.Acum cand am fost in Alden Biesen, in Belgia, la 15km de granita cu Olanda, mi-am adus aminte de ce imi place asa mult zona aia: campia, casele ca de papusi, cu ferestre mari si neacoperite, de poti vedea si prin urmatoarea fereastra, pana in curtea din spatele casei, curtile fara garduri, cu gazon, pietris, copacei si/sau flori.Plimbandu-ma prin sat si salivand la fiecare casuta si la fiecare curticica, mi-a venit inspiratia sa fotografiez toate casele care imi plac. Daca nu ma pot muta in Olanda, macar sa am un album cu case. Si de ce nu, planuri pentru o casa in Romania. O casa cocheta, nu un monstru fara forma si culoare, cum fac arhitectii romani. Probabil ca nu va rezista la noi o casa fara curte imprejmuita cu un gard urias, ca sa nu vada vecinul ce am eu in curte, sau ca sa nu fure tiganul topoganul copilului din curtea din spate. Probabil ca pretul va fi urias ca sa am o casa cu asemenea finisaje. Sau cu doua garaje. Sau cu semineau. Dar toti ne suntem datori cu un vis, cu o speranta, cu un model de urmat.

3 comentarii:

  1. La case sunt de acord dar nu prea am inteles treaba cu mancarea(mancarea lor traditionala se poate numi sandwish-ul)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dat de bani, vrei casa? :)

    Daca esti atenta la buget se face. Problema mai mare e sa gasesti locul potrivit la un pret decent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Numele meu este Nemeth Ioan! Avem ceva in comun : http://home-4-u.webs.com/casebelgiene.htm
    Am exact aceeasi parere despre aceste case ca si dumneavoastra , eu vreau sa si construiesc aici in Romania asa ceva (am lucrat cativa ani si noi in Belgia , nu departe de Antwerpen , deci aproape de Olanda). In ianuarie am lansat ideea si reactiile sunt destul de bune dar nimic concret! Mi-ar placea sa vorbesc cu dumneavoastra , poate am putea colabora! Va rog sa cititi cu atentie ce gasiti pe site-ul meu ce gasiti despre casele belgiene si corectati-ma daca credeti ca e nevoie! Ma bucur enorm ca am dat de acest articol. Felicitari! Astept un semn de la dumneavoastra! Cu stima :
    Nemeth Ioan , Targu Mures
    officehome4u@gmail.com
    www.home-4-u.webs.com

    RăspundețiȘtergere