vineri, 20 iulie 2012

Villandry- labirint de gradini

Continuand maratonul castelelor am ajuns la Villandry. Nu prea ne indemna inima sa intram ca aveam destule castele programate intr-o zi si Villandry parea asa, un fel de conac cu turle...

Si nu ne-am inselat deloc. Castelul este mic si frumusel, dar cam atat. In schimb, gradinile sunt FABULOASE.
Am strabatut castelul cu clasicele sali de primire, dormitoare si bucatarii, vazute si razvazute si in celelalte castele, doar pentru a avea mai mult timp de savurat in gradini.
Gradinile impresioneaza prin geometrie si culoare, un adevarat labirint. Ochiul se pierde in diferite aranjamente ale rondurilor, iar singurul loc in care se poate odihni este in zona de gazon si fantani arteziene.





Cum pot arata impecabil hectare de culturi? Am aflat ca 10 angajati lucreaza cu mestesug pentru a configura gradinile, pentru a schimba culturile de legume si plante medicinale si aromatice in fiecare an.
Mi-a placut atat de mult sa ma plimb prin gradinile castelului ca mi-a trecut  asa, razant prin cap, sa ma las de traininguri si proiecte si ma apuc de gradinarit :)

2 comentarii: