marți, 7 aprilie 2009

Viena - la pas de copil

Şi nu este o figură de stil! Am văzut Viena la pas de copil la propriu. Şi am rămas uimită şi m-am bucurat ca un copil....

Desigur că am vizitat Prater: carusel, cart, casa groazei etc. Şi aş defini Praterul prin 3 cuvinte cheie: lumini, adrenalină, culoare.

În altă zi a urmat grădina zoologică, cu flamingi, elefanţi şi pinguini. Îi puteai lua şi acasă. Sub formă de pluş. Ceea ce am şi făcut :). Acum am o mini grădină zoologică numai a mea: o focă, o broască ţestoasă, o cămilă, o raţă şi un ursuleţ.

Ştiai că la muzeu te poţi juca? De remarcat muzeul muzicii, muzeul tehnic şi nu în ultimul rând muzeul de ştiinţe naturale. În acel muzeu am văzut amenajat un stup de albine. Un stup de albine funcţional în centrul Vienei!!!!



Am admirat Dunărea din turnul rotitor, iar pe malul ei m-am jucat cu lebedele.



Desigur că am fost şi la cumpărături. O joacă mai serioasă :)


Şi după atâta joacă, ne-am mai jucat puţin. La un centru SPA, piscine, jacuzzi, topogan cu apă, sauna, restaurant şi ....clovni

Iar seara am adormit.

Un comentariu: