sâmbătă, 11 aprilie 2009

Barcelona - by foot

Barcelona are tot ce vrei: romantism, mare, mâncare bună, arhitectură, cluburi şi altele...Am recomandat acest oraş ca destinaţie pentru o săptă-lună de miere.


O săptămână am petrecut şi eu acolo. A fost cea mai scumpă vacanţă dar şi cea mai plină. Zi şi noapte am explorat oraşul...by foot. Deşi dorinţa mea a fost să închiriem biciclete. Dar încă rămâne o fantezie pentru mine să mă plimb cu bicicleta pe stăzi europene...(acolo oamenii chiar se plimbau)


Am atâtea amintiri şi fotografii de acolo: prima dată când am fost într-un club în străinătate, poze de noapte, Gaudi cât cuprinde, muzee, parc de distracţii, dar şi români care se injectau pe strada. Am fost până şi într-o bibliotecă publică. Şi într-un spital.

(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu