luni, 6 iunie 2011

5 Iunie la 2 Mai

Sau despre cum se petrece o zi la mare in mod eficient si eficace.
Se iau o pereche de prieteni. La inceputul verii, cand inca turistii nu au invadat litoralul. Se suie intr-o masina noaptea pe la 2. Se ruleaza cu 140 la ora pe autostrada si se livreaza in 2 Mai la ora rasaritului, pe la 5 si un pic dimineata.
Rasaritul l-am prins la fix. Doar ca soarele a rasarit in...nori.Suna a nebunie de studenti? Chiar asta a fost. La 6 dimineata faceam plimbari lungi pe plaja. Un pic lugubra si parasita, dar plina de maci La 7 faceam baie in mare. Noi si cainii satului. Caci nici macar la cele 3 corturi din 2 Mai nu se trezise lumea. Zgribuliti am tras un pui se somn pe plaja, suficient cat sa ne arda ultravioleta de dimineata. La un moment dat ne-a trezit foamea si am mers sa mancam micul dejun si pranzul in acelasi timp.
Recomand cu caldura restaurantul pescaresc din 2 Mai - mancare excelenta, servicii uimitoare pentru litoralul romanesc si personal foarte prietenos.
Borsul de peste, icrele si calcanul ne-au toropit sub umbrele pana pe la 3.
O bila neagra pentru 2 Mai a fost ca a trebuit sa ne taram pana la chioscul din strada dupa o inghetata.
Ne-am mai zbenguit in apa, ne-am mai perpelit la soare si cu pielea rosie, plini de nisip si fericiti am parasit 2 Mai.

E foarte frumos litoralul romanesc la inceput de sezon. Va recomand.
(Dar nu peste 2 weekenduri ca ma duc eu si nu vreau sa fie aglomerat :P )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu