miercuri, 13 aprilie 2011

Copenhaga...si atat

Copenhaga ...si atat. Este cel mai bun titlu al unui post in care nu am prea multe lucruri de spus si nici prea incitante.
A fost ffff frig. A fost aceeasi arhitectura patratoasa si urat colorata ca in Helsinki. In plus, pot spune ca e cel mai scump oras in care am fost.
Totusi, ce am vazut in Copenhaga? Pai am vazut Mica sirena. Care e chiar o statuie mica.
Ce mi-a placut au fost cele 2 turle pe care le-am vazut pe insula din Copenhaga: turla pe care poti urca in spirala si turla formata din cozi de dragoni impletite. Dar ce mi-a placut cel mai mult si mai mult au fost pistele de biciclete - cat o banda de masina de mari - si turmele de biciclisti mergand spre munca, care te pot strivi daca treci prin locuri neamenajate. Mai e un lucru de vazut in Copenhaga si poti fi chiar impresionat. Asta daca nu ai vazut Amsterdamul. Dar cum eu l-am vazut, nu am fost impresionata de canalele Copenhagai, o copie in miniatura a celor din Amsterdam. Un lucru ramane sigur: Copenhaga are farmecul ei, dar nu este un oras pe care l-as vizita de 2 ori. Asa cum as face cu Viena sau Istanbul sau Budapesta sau Barcelona sau Londra. :)

Un comentariu: