duminică, 4 iulie 2010

Ziua 2 - Buda

Dupa ce am vizitat Pesta am trecut Dunarea si ne-am cazat in Buda. Apusul de soare sus la monumentul Gellert este superb. La fel si plimarea prin labirintul de alei si poteci de pe acest deal.De dimineata am inceput sa marsaluim pana la celalalt deal, spre orasul medieval. Am trecut de poarta strajuita de corbul lui Matei Corvin, ne-am plimbat un pic prin curtea palatului regal si eu am jucat un joc medieval: datul cu bila in soldatei de lemn.Apoi am cascat ochii la cladirile si acoperisurile din orasul vechi. De remarcat tigla colorata! Am dat o tura si prin labirintul subteran. Foarte interesanta fantana lui Matei Corvin din care curgea apa rosie cu miros de vin dar care nu era vin :)Seara am ajuns in sfarsit sa gustam in specialitatile unguresti: ficat de gasca in ulei de gasca cu mere. Miam miam!

Un comentariu:

  1. Ca sa vezi ce inseamna criza :( ... In 2004 la fantana aceea curgea vin-vin, nu surogat.

    RăspundețiȘtergere