duminică, 25 martie 2012

Solden - ski prin nori si prin munte

La 3250m

Cand te duci la ski e frumos aproape oriunde ai merge. Libertate, miscare, adrenalina...Dar daca ai si norocul sa prinzi o vreme incredibila si esti si intr-o locatie deosebita, iti vei aminti de vacanta la ski multa vreme dupa ce te-ai intors din concediu.

Punct de belvedere - 3048m

Cam asa s-a intamplat la Solden. Nu a fost totul 100% perfect, dar faptul ca oamenii aia au sapat tunel in munte si au bagat zapada in el ca sa poti trece de pe un versant pe altul, la care se adauga 3 puncte de belvedere amenajate pe 3 mari varfuri ale ghetarului, au marit farmecul locului.Priveliste la iesirea din tunel
Am skiat, m-am relaxat la bai termale, m-am distrat la apre ski si apoi am luat-o de la capat.
Aproape in fiecare zi am vazut altceva, iar senzatiile au variat la extreme: de la partii line la partii negre, de la soare la viscol, de la frig la cald, de la ski in maruntaiele muntelui, la ski deasupra norilor, de la linistea muntelui la forfota turistilor, de la albul zapezii la coloritul pestrit al costumelor de ski, de la frica la liniste sufleteasca.Solden este un loc in care m-as mai intoarce, dar m-as caza undeva unde pericolul de avalansa sa nu ar fi asa de iminent :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu