luni, 31 octombrie 2011

Vulcanii noroiosi - excursie de toamna

Vulcanii noroiosi s-au dovedit o destinatie perfecta pentru o zi de weekend. Am mai fost acum 5 ani si am vazut rezervatia naturala - un deal mic cu cativa vulcani bolboraciosi si gri.
De data asta am descoperit al doilea loc de unde se pot admira vulcanii. Privelistea este generoasa, iar din cate am citit sunt hectare intregi de vulcani. Am admirat vulcan cu vulcan, piatra cu piatra, maracine cu maracine, lava cu lava (sau noroi cu noroi). Nu am simtit cum au trecut orele, cum ne-a ajuns foamea si setea...Peisajul selenar ne-a starnit imaginatia si ne-am hotarat sa ne fotografiem ca aparitii fantastice.Un copil din sat a venit si el cu bicicleta lui fara cauciuri sa se joace pe Luna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu