miercuri, 24 martie 2010

Londra - Jivinele din St. James

Am rămas restantă cu poveşti despre Londra de când am fost în februarie. Prima poveste din vacanţa mea în Londra este cu necuvântătoare.
St. James este un parc plin de jivine prietenoase. Sau poate sunt doar lacome. Mănâncă practic din desaga fiecărui trecător. Pâine, biscuţi, alune, seminţe. Iar dacă nu ai, nu-i problemă, funcţionează fenomenul condiţionării al lui Pavlov: jivinele vin chiar şi dacă ai palma întinsă dar fără de-ale gurii.




Păsările şi veveriţele din parc, alături de ghioceii răsăriţi încă din ianuarie au făcut din parcul din mijlocul Londrei o oază de bucurie şi de relaxare. După ce mi-am rupt pingelele de la zona Soho la Chinatown şi apoi la Buckingham Palace am fotografiat şi am hrănit şi eu nehalitele veveriţe, lebede negre, raţe mandarine şi pelicani.
După cum vedeţi vietăţile sunt felurile. Iubitorii de jivine nu trebuie să rateze locul!


În principiu Londra nu trebuie ratată, dar despre asta data viitoare....

3 comentarii: